הודעות לציבור הנוסעים!

==============================

28/04/21

נוסעים יקרים!

ביטול מגבלת תפוסה במטרונית:

הל מיום רביעי 28.04.21 בחצות תבוטל מגבלת 75% (מגבלת קורונה) תפוסה באוטובוסים.

להזכירכם: תפוסה מלאה במטרונית היא 141 נוסעים:

40 בישיבה, 100 בעמידה ו-1 נכה.

נסיעה טובה!

==============================

אל ציבור הנוסעים !                                      27.01.21

שימו לב לעדכון גיל הזכאות להנחת אזרח ותיק, החל  מה-1 בפברואר 2021

 בהתאם  לעדכון בצו הפיקוח על המחירים, מתעדכן גיל הזכאות להנחת פרופיל אזרח ותיק – מגיל 67 לגבר וגיל 62 לאישה, החל מה-1 בפברואר 2021 (זאת בהתאם לאמור בחוק האזרחים הותיקים). שינוי  זה יחול על מצטרפים חדשים בלבד. נוסעים אשר הונפק להם פרופיל אזרח ותיק טרם התיקון, ימשיכו להנות מהנחת אזרח ותיק.

==============================

אכיפה מוגברת! לא עולים לפני שמתקפים!

נוסע/ת יקר/ה

נסיעה באוטובוס ללא הסדר נסיעה מתאים מהווה עבירה פלילית.

בימים אלו החלה אכיפה מוגברת בקווי המטרונית.

חובת התיקוף ותשלום חלה על כל המשתמשים. כולל חיילים,

אזרחים ותיקים, נוער ובעלי הסדר מסוג מנוי.

הנוסע ללא הסדר נסיעה ו/או מי שלא יציג את כרטיסו בפני המבקר,

צפוי לשלם תעריף מוגדל (קנס) ע"פ הקבוע בפקודת התעבורה.

חובה על נוסע ששילם את דמי הנסיעה באמצעות כרטיס "רב-קו"

להעביר את הכרטיס במכשיר המיועד לכך, טרם עלייתו למטרונית.

אנא הימנעו מאי נעימויות.

=======================================================

מרכזית המפרץ החדשה נפתחה ב- 1.7.18

עקב כך חלו מספר שינויים במערך שרות הלקוחות הפרונטלי של חברת דן-בצפון ומעתה הם יינתנו במרכזית חוף הכרמל בלבד.
להלן השירותים שיינתנו :
דלפק לקוחות פרונטלי. שאלות, פניות, ברורים ועוד.
טיפול בכרטיסי רב-קו, טעינות חוזים, ביטול חוזים, רכישות ועוד..
החזרי כספים מאושרים ללקוחות.
החזרי אבדות ללקוחות.

חברת דן-בצפון מאחלת לכם נסיעה טובה, נעימה ובטוחה!

לידיעת ציבור הנוסעים !

את שרות הלקוחות של חברת דן בצפון ניתן להשיג בטלפון: 2450*

בימים א' עד ה בין השעות 07:00-19:00 ובימי שישי בין השעות 08:00-14:00 .

בנושאים כלליים ניתן לפנות ל"פניות הציבור" בכל עת במייל : customerservice@dannorth.co.il

לדיווח על תאונות או פגיעה בנפש יש לפקסס מסמכים לפקס : 04-6250732

לנוחיותכם ניתן להתעדכן ב"תדירות המטרוניות" באתר האינטרנט

ב"תדירות המטרוניות"

בהתאם להנחיות משרד התחבורה, תוגברה האכיפה בתחבורה הציבורית ובכללה במערכת המטרונית. אנו חוזרים ומדגישים לתקף לפני כל עליה למטרונית כדי להימנע מאי נעימויות.

למידע נוסף לגבי האכיפה במערכת המטרונית, לחצו כאן

לא עולים לפני שמתקפים! עלייה למטרונית ללא אישור תשלום על נסיעה הינה עברה פלילית המזכה את הנוסע/ת בתעריף מוגדל וזאת על פי הנחיות  מדינה.

לצפייה בסרטון הסברה על רכישה ותיקוף ברציפי המטרונית, לחץ כאן.

לצפייה במפה המציגה את קווי המטרונית והאוטובוסים במטרופולין חיפה, לחץ כאן.

לידיעתכם: העלאה והורדה של נוסעים בתחנות מרכזית המפרץ ומרכזית חוף הכרמל אינה מותרת בין השעות 23:30 ועד ל 05:00.

לידיעת ציבור הנוסעים,

החל מתאריך 1.2.2016 השתנו עלויות הנסיעה בתחבורה הציבורית, בהתאם להנחיית משרד התחבורה. לצפייה במחירים החדשים לחצו כאן: מחירי נסיעה חדשים

החל מתאריך 3.12.2015 תבוטל האפשרות לביצוע מעברים בכרטיס נייר. זאת בהנחיית משרד התחבורה. כל נסיעה בכרטיס נייר הנה עבור נסיעה אחת בודדת.

שימו לב,

באם רכשתם כרטיס נייר לנסיעה במטרונית, אנו מזכירים כי יש לשמור אותו עד לעזיבת שטח הרציף.

שינוי
ניגודיות