הודעות לציבור הנוסעים!

==============================

נוסע/ת יקר/ה,                                              17.9.20

בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התחבורה, פעילות המטרונית תצומצם ותפעל בין השעות 05:00 – 22:00 בתדירות רגילה בימים א' -ה'.

ביום שישי ה-18/09/2020, ערב ראש השנה, פעילות המטרונית תסתיים בשעה 17:00 לערך, ותשוב ביום ראשון, 20/09/2020 מוצאי החג בשעה 19:40 לערך, עד שעה 22:00 בלבד.

יש להתעדכן בלוח תדירות הזמנים באתר.

בברכת שנה טובה וחג שמח,

חברת דן בצפון.

==============================

14.9.20

נוסעים יקרים, 

בלילות שבין יום שלישי (15.09.20) לשישי בבוקר (18.09.20) בין השעות 00:00-05:00 יתבצעו עבודות בתחנת "הטחנות הגדולות" לצפון. התחנה תיסגר בשעות אלו, לא תתאפשר עליה או הורדת נוסעים בתחנה זו ולא תתקיים עצירה סמוך לתחנה.

לתשומת לבכם, 

בברכת חג שמח ושנה טובה,

"דן בצפון"

============================================================

זמן קורונה – עדכון – 26.08.20

נוסעים יקרים,

בעקבות הנחיות משרד הבריאות ומשרד התחבורה,

החל מתאריך 27.08.20 הקיבולת המקסימלית של נוסעים בשעות שיא (06:00-09:30 בבוקר. ו- 12:00-17:15 אחה"צ) תהיה 105 נוסעים. בשאר שעות פעילות המטרונית, הקיבולת המקסימלית תהיה 70 נוסעים.

נסיעה טובה , בטוחה ובריאה!

 "דן בצפון"

================================================================

זמן קורונה – עדכון – 8.7.20 

נוסע/ת יקר/ה,

על פי ההנחיות אשר התקבלו ממשרד הבריאות וממשרד התחבורה, ישנה חובת עטיית מסיכה הן ברציף והן במטרוניות.

כמו כן, כמות הנוסעים המותרת במטרונית הנה 50% מן התפוסה המלאה.

יש לעקוב אחר תדירות המטרוניות עם שינוי זה ( בלשונית מערכת המטרונית ==> תדירות הקווים).

חברת "דן בצפון"

מאחלת לכלל נוסעיה, נסיעה נעימה ובריאות איתנה.

=================================================

 

זמן קורונה – כללים והנחיות  –  עודכן בתאריך  05.07.2020

  1. נוסע שחום גופו עולה על 38.0 מעלות או עם שיעול או קושי נשימה (למעט שיעול או קושי בנשימה הנובע ממצב כרוני כגון אסתמה או אלרגיה) לא ישתמש בתחבורה הציבורית – האחריות בנושא חלה על הנוסע.
  2. לא ישתמש בתחבורה הציבורית נוסע ללא מסיכת פנים כמחויב בהנחיות משרד הבריאות, למעט נוסעים הפטורים מעטיית מסכה לפי הרשום בצו (כגון ילדים מתחת לגיל 7, אדם בעל מוגבלות פיזית, שכלית או נפשית המונעת ממנו עטיית מסכה). מובהר כי האכיפה בנושא זה הנה מחובתו של הנהג, והוא חייב לדרוש זאת בפני הנוסע וגם לא להעלותו לאוטובוס ,במידה והנוסע מסרב ,הנהג חייב להזמין משטרה לאירוע.
  3. עליה למטרונית מתבצעת באמצעות 4 דלתות הנפתחות לאיסוף והורדת נוסעים.
  4. לא ניתן לשלם לנהג מטרונית בגין נסיעה. התשלום בגין נסיעה/תיקוף הינו אך ורק במכשירי התיקוף שעל הרציף.
  5. מידי יום, בסיום יום העבודה, המטרוניות יעברו ניקוי קפדני בהתאם לנהלי החיטוי כפי שפורסמו ע"י משרד הבריאות.
  6. על כל אחת מ-4 הדלתות של המטרוניות, תודבק מדבקה עם כללי התנהגות במטרונית.
  7. המבקרים בנושא אכיפת תשלום דמי נסיעה, יסייעו גם באכיפת הנחיות לנוסעים בנושא קורונה.
בברכת נסיעה טובה ובטוחה. ובריאות איתנה.
דן-בצפון.

==============================

09/03/20 15:45 – עדכון

לציבור הנוסעים שלום!

בעקבות בולען הנפער בצומת שדרות ירושלים והפלמ"ח הצמודה לתוואי המטרונית, שונו הסדרי תנועה בנסיעת קו 3 לשני הכיוונים.

בקו 3 לדרום יתבצע מעקף של תחנות גולדה מאיר והפלמ"ח.

בקו 3 לצפון יתבצע מעקף של תחנות אביר יעקב והפלמ"ח.

לא תתאפשר הורדה והעלאת נוסעים בתחנות אוטובוס סמוכות עקב תנאי בטיחות.

חברת "דן בצפון" משקיעה את מירב מאמציה בשיתוף עם עיריית קרית ים, יפה נוף והחברות המבצעות את עבודות התחזוקה לתיקון המהיר ביותר והחזרת השירות בתחנות אלו.

נסיעה טובה ובטוחה!

==============================================================

06/03/20 – 00:15

נוסעים יקרים!

עקב עבודת תשתית בנתיב המטרונית, קו 3 לכיוון צפון, יבוטלו התחנות הבאות עד להודעה חדשה.  

  • דגניה, יחיעם, מחל סולד, ז'בוטינסקי, קריית שמואל, צה"ל, אביר יעקב, פלמ"ח.

יש לעקוב אחר הפרסום באתרנו. עם גמר העבודות האתר יעודכן בהתאם.

עמכם הסליחה ותודה על ההבנה.

================================================================

26/02/20 9:00

עדכון:

נהגי המטרונית קו 3 לדרום הונחו לנסוע עד תחנת סביוני ים כולל (מעלים ומורידים נוסעים) , מרציף סביוני ים ממשיכים ימינה בפנחס לבון , בכיכר פונים שמאלה בפלמ"ח על פי הכוונה ומשתלבים שוב  בתחנת אביר יעקב (מעלים ומורידים נוסעים), משם ממשיכים בנסיעה כרגיל דרומה.

(תחנת גולדה מאיר + הפלמ"ח בשלב זה מבוטלות).

עמכם הסליחה, יום טוב ונסיעה טובה!

=============================================================

25.02.20 17:00 

עדכון:

בהמשך להודעתנו מהשעה 13:05, אין צפי לסיום העבודות בנתיב המטרונית בשל פעירת בולען באזור תחנת הפלמ"ח.

================================================================

13:05 – 25.02.20

שלום רב ,

עקב פעירת בולען באזור תחנת הפלמ"ח לכיוון דרום, נהגי המטרוניות בקו 3 הונחו לעקוף את התחנות הבאות (לא תהא בהם עצירה): גולדה מאיר, הפלמ"ח, אביר יעקב, צה"ל.

התחנה האחרונה בא המטרונית תעצור היא סביוני ים, תעקוף את התחנות הרשומות מעלה, ותחזור לנתיבה בתחנת  קריית שמואל.

עמכם הסליחה ותודה רבה!

 

================================================================

אכיפה מוגברת! לא עולים לפני שמתקפים!

נוסע/ת יקר/ה

נסיעה באוטובוס ללא הסדר נסיעה מתאים מהווה עבירה פלילית.

בימים אלו החלה אכיפה מוגברת בקווי המטרונית.

חובת התיקוף ותשלום חלה על כל המשתמשים. כולל חיילים,

אזרחים ותיקים, נוער ובעלי הסדר מסוג מנוי.

הנוסע ללא הסדר נסיעה ו/או מי שלא יציג את כרטיסו בפני המבקר,

צפוי לשלם תעריף מוגדל (קנס) ע"פ הקבוע בפקודת התעבורה.

חובה על נוסע ששילם את דמי הנסיעה באמצעות כרטיס "רב-קו"

להעביר את הכרטיס במכשיר המיועד לכך, טרם עלייתו למטרונית.

אנא הימנעו מאי נעימויות.

=======================================================

המטרונית מתקדמת

החל מיום חמישי 28.02.19, כ"ג באדר א' התשע"ט, ישתנה מסלול קו 2

של המטרונית מחיפה בת-גלים לקריית אתא.

המסלול המשופר של קו 2 יאפשר למטרונית נסיעה על נתיב בלעדי

לכל אורך הקו, ללא הפרעה מצד הרכב הפרטי.

בנוסף ימוקמו לאורך המסלול ארבע תחנות חדשות:

* שתי תחנות חדשות על רחוב ההסתדרות במעבר ישיר לתחנות קו מס' 1, תחנת  מוטה גור ותחנת בן צבי.

* תחנה חדשה על רחוב העמקים (קרית ביאליק).

* תחנה חדשה על רחוב ביאליק (קרית אתא).

נסיעה נעימה ובטוחה !

=================================================

מרכזית המפרץ החדשה נפתחה ב- 1.7.18

עקב כך חלו מספר שינויים במערך שרות הלקוחות הפרונטלי של חברת דן-בצפון ומעתה הם יינתנו במרכזית חוף הכרמל בלבד.
להלן השירותים שיינתנו :
דלפק לקוחות פרונטלי. שאלות, פניות, ברורים ועוד.
טיפול בכרטיסי רב-קו, טעינות חוזים, ביטול חוזים, רכישות ועוד..
החזרי כספים מאושרים ללקוחות.
החזרי אבדות ללקוחות.

חברת דן-בצפון מאחלת לכם נסיעה טובה, נעימה ובטוחה!

לידיעת ציבור הנוסעים !

את שרות הלקוחות של חברת דן בצפון ניתן להשיג בטלפון: 2450*

בימים א' עד ה בין השעות 07:00-19:00 ובימי שישי בין השעות 08:00-14:00 .

בנושאים כלליים ניתן לפנות ל"פניות הציבור" בכל עת במייל : customerservice@dannorth.co.il

לדיווח על תאונות או פגיעה בנפש יש לפקסס מסמכים לפקס : 04-6250732

לנוחיותכם ניתן להתעדכן ב"תדירות המטרוניות" באתר האינטרנט

ב"תדירות המטרוניות"

בהתאם להנחיות משרד התחבורה, תוגברה האכיפה בתחבורה הציבורית ובכללה במערכת המטרונית. אנו חוזרים ומדגישים לתקף לפני כל עליה למטרונית כדי להימנע מאי נעימויות.

למידע נוסף לגבי האכיפה במערכת המטרונית, לחצו כאן

לא עולים לפני שמתקפים! עלייה למטרונית ללא אישור תשלום על נסיעה הינה עברה פלילית המזכה את הנוסע/ת בתעריף מוגדל וזאת על פי הנחיות  מדינה.

לצפייה בסרטון הסברה על רכישה ותיקוף ברציפי המטרונית, לחץ כאן.

לצפייה במפה המציגה את קווי המטרונית והאוטובוסים במטרופולין חיפה, לחץ כאן.

לידיעתכם: העלאה והורדה של נוסעים בתחנות מרכזית המפרץ ומרכזית חוף הכרמל אינה מותרת בין השעות 23:30 ועד ל 05:00.

לידיעת ציבור הנוסעים,

החל מתאריך 1.2.2016 השתנו עלויות הנסיעה בתחבורה הציבורית, בהתאם להנחיית משרד התחבורה. לצפייה במחירים החדשים לחצו כאן: מחירי נסיעה חדשים

החל מתאריך 3.12.2015 תבוטל האפשרות לביצוע מעברים בכרטיס נייר. זאת בהנחיית משרד התחבורה. כל נסיעה בכרטיס נייר הנה עבור נסיעה אחת בודדת.

שימו לב,

באם רכשתם כרטיס נייר לנסיעה במטרונית, אנו מזכירים כי יש לשמור אותו עד לעזיבת שטח הרציף.

שינוי
ניגודיות