לידיעת ציבור הנוסעים 

=======================================================

מרכזית המפרץ החדשה נפתחה ב- 1.7.18

עקב כך חלו מספר שינויים במערך שרות הלקוחות הפרונטלי של חברת דן-בצפון ומעתה הם יינתנו במרכזית חוף הכרמל בלבד.

להלן השירותים שיינתנו :

  1. דלפק לקוחות פרונטלי. שאלות, פניות, ברורים ועוד.
  2. טיפול בכרטיסי רב-קו, טעינות חוזים, ביטול חוזים, רכישות ועוד..
  3. החזרי כספים מאושרים ללקוחות.
  4. החזרי אבדות ללקוחות.

חברת דן-בצפון מאחלת לכם נסיעה טובה, נעימה ובטוחה!.

כרטיס נייר לא תקף למעברים אלא לנסיעה אחת בודדת בלבד!

חשוב לציין ! – מכשיר התיקוף המהיר, הולידטור, הינו מכשיר שנועד אך ורק למי שיש חוזה אחד בלבד על כרטיס הרב קו שבידיו. במידה ויש לו יותר מחוזה אחד המכשיר יציין שיש לו מצב של "התנגשות חוזים" . במקרה כזה הנוסע/ת חייבים להמשיך לתקף אך ורק במכשיר ה TVM המכשיר הגדול או הבינוני CLM.

בהתאם להנחיות משרד התחבורה, תוגברה האכיפה בתחבורה הציבורית ובכללה במערכת המטרונית. אנו חוזרים ומדגישים לתקף לפני כל עליה למטרונית כדי להימנע מאי נעימויות.

למידע נוסף לגבי האכיפה במערכת המטרונית, לחצו כאן

לא עולים לפני שמתקפים!

לצפייה בסרטון הסברה על רכישה ותיקוף ברציפי המטרונית, לחץ כאן.

לצפייה במפה המציגה את קווי המטרונית והאוטובוסים במטרופולין חיפה, לחץ כאן.

לידיעתכם: העלאה והורדה של נוסעים בתחנות מרכזית המפרץ ומרכזית חוף הכרמל אינה מותרת בין השעות 23:30 ועד ל 05:00.

שינוי
ניגודיות