לידיעת ציבור הנוסעים 

 

ביום רביעי ה- 8.5.19 החל מהשעה 15:00 יחסם לתנועת מטרוניות רחוב העצמאות בחיפה עקב אירועי יום העצמאות.

תנועת המטרוניות תוסט לרחוב פל-ים / המגינים והתחנות הבאות יתבטלו זמנית:

לכיוון צפון: המושבה הגרמנית, בן גוריון, רכבת מרכז, כרמלית העצמאות, וקריית הממשלה.

לכיוון דרום: כרמלית אליהו, רכבת מרכז , בן גוריון, המושבה הגרמנית.

התחנה הקרובה לבמה המרכזית בערב זה תהיה:

לכיוון דרום: קריית הממשלה.

לכיוון צפון: הוקמה תחנה זמנית ברחוב פל-ים (סמוך לחברת "מנו ספנות").

חזרה לשגרה של תנועת המטרוניות במקומם הקבוע, תהא בשעות הבוקר של ה- 9.5.19

חג עצמאות שמח!

======================================================

נוסעים יקרים!

 שעון קיץ!

 בלילה שבין חמישי לשישי ה-  29.03.19 בשעה 02:00 לפנות בוקר מדינת ישראל עוברת לשעון קיץ. השעון יוזז קדימה  לשעה  03:00

קו 1 הפועל 24 שעות ביממה ימשיך באותה מתכונת, תדירות של כל חצי שעה גם לאחר הזזת השעון.

קיץ בריא ומהנה!

===============================================

אכיפה מוגברת! לא עולים לפני שמתקפים!

נוסע/ת יקר/ה

נסיעה באוטובוס ללא הסדר נסיעה מתאים מהווה עבירה פלילית.

בימים אלו החלה אכיפה מוגברת בקווי המטרונית.

חובת התיקוף ותשלום חלה על כל המשתמשים. כולל חיילים,

אזרחים ותיקים, נוער ובעלי הסדר מסוג מנוי.

הנוסע ללא הסדר נסיעה ו/או מי שלא יציג את כרטיסו בפני המבקר,

צפוי לשלם תעריף מוגדל (קנס) ע"פ הקבוע בפקודת התעבורה.

חובה על נוסע ששילם את דמי הנסיעה באמצעות כרטיס "רב-קו"

להעביר את הכרטיס במכשיר המיועד לכך, טרם עלייתו למטרונית.

אנא הימנעו מאי נעימויות.

=======================================================

המטרונית מתקדמת

החל מיום חמישי 28.02.19, כ"ג באדר א' התשע"ט, ישתנה מסלול קו 2

של המטרונית מחיפה בת-גלים לקריית אתא.

 

המסלול המשופר של קו 2 יאפשר למטרונית נסיעה על נתיב בלעדי

לכל אורך הקו, ללא הפרעה מצד הרכב הפרטי.

 

בנוסף ימוקמו לאורך המסלול ארבע תחנות חדשות:

* שתי תחנות חדשות על רחוב ההסתדרות במעבר ישיר לתחנות קו מס' 1, תחנת  מוטה גור ותחנת בן צבי.

* תחנה חדשה על רחוב העמקים (קרית ביאליק).

* תחנה חדשה על רחוב ביאליק (קרית אתא).

 

נסיעה נעימה ובטוחה !

=======================================================

מרכזית המפרץ החדשה נפתחה ב- 1.7.18

עקב כך חלו מספר שינויים במערך שרות הלקוחות הפרונטלי של חברת דן-בצפון ומעתה הם יינתנו במרכזית חוף הכרמל בלבד.

להלן השירותים שיינתנו :

  1. דלפק לקוחות פרונטלי. שאלות, פניות, ברורים ועוד.
  2. טיפול בכרטיסי רב-קו, טעינות חוזים, ביטול חוזים, רכישות ועוד..
  3. החזרי כספים מאושרים ללקוחות.
  4. החזרי אבדות ללקוחות.

חברת דן-בצפון מאחלת לכם נסיעה טובה, נעימה ובטוחה!.

כרטיס נייר לא תקף למעברים אלא לנסיעה אחת בודדת בלבד!

חשוב לציין ! – מכשיר התיקוף המהיר, הולידטור, הינו מכשיר שנועד אך ורק למי שיש חוזה אחד בלבד על כרטיס הרב קו שבידיו. במידה ויש לו יותר מחוזה אחד המכשיר יציין שיש לו מצב של "התנגשות חוזים" . במקרה כזה הנוסע/ת חייבים להמשיך לתקף אך ורק במכשיר ה TVM המכשיר הגדול או הבינוני CLM.

בהתאם להנחיות משרד התחבורה, תוגברה האכיפה בתחבורה הציבורית ובכללה במערכת המטרונית. אנו חוזרים ומדגישים לתקף לפני כל עליה למטרונית כדי להימנע מאי נעימויות.

למידע נוסף לגבי האכיפה במערכת המטרונית, לחצו כאן

לא עולים לפני שמתקפים!

לצפייה בסרטון הסברה על רכישה ותיקוף ברציפי המטרונית, לחץ כאן.

לצפייה במפה המציגה את קווי המטרונית והאוטובוסים במטרופולין חיפה, לחץ כאן.

לידיעתכם: העלאה והורדה של נוסעים בתחנות מרכזית המפרץ ומרכזית חוף הכרמל אינה מותרת בין השעות 23:30 ועד ל 05:00.

שינוי
ניגודיות